Kväll....

 
 
                                              God Kväll Goa Vänner.....
 
                                             Ja då har även denna dagen
 
                                             försvunnit......tisdag har jag för
 
                                             mig att det är................
 
 
 
 
 
                             Förmiddagar är lite sega för mig...jag har
 
                             svårt att komma igång fast jag vaknar tidigt...
 
                             men det är nog en gammal arbetsskada.......
 
 
 
 
 
                     
                                Jag köpte 2 kg mjölig potatis för jag
 
                                blev sugen på ragger....och de smakade
 
                                 riktigt bra.......
 
 
 
 
 
                        Blåbärsmuffins som jag bakade i går tog slut...
 
                        men då fick svärmor några också....så i dag
 
                        bakade jag nya...det är meningen att vi ska
 
                        ta med i husbilen om det blir en tur till helgen..
 
                        Barnbarnen är ju på Gotland men jag hade
 
                        mjölk över så det blev lite plättar....dom äter
 
                        vi fyra fem stycken med sylt mellan...kalla
 
                        med fingrarna när vi är på rulle....är trött på
 
                        kioskmat......så la jag även in en sillburk.....
 
 
 
 
 
 
                          Det blev lite potatis över så dom gjorde jag
 
                          mos på...Daniel kom hit och åt .....och det
 
                          räckte även till en matlåda åt svärmor ock-
 
                          så.....så nu är det färdiglagat för i dag....nu
 
                          ska jag snagga Goe.....Ha en bra kväll......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0