Handlingsdag.....

 
 
 
                                  Ja vad blev det för mat i dag......
 
 
 
 
 
 
                                              Jo det blev grillat......
 
 
 
 
 
 
                                            Jag gjorde ett paket med lax....röd och gul
 
                                            lök.....paprika och dill....till det potatis ..olika
 
                                            kalla såser och coleslaw.....så gott.....och Goe
 
                                            grillade sig en entrecote....
 
 
 
 
 
                                   Det var meningen att vi skulle ätit lunch
 
                                   på stan i dag......men varken Goe eller
 
                                   jag var särskilt hungriga så det blev en
 
                                   öl istället.......efter att vi hade handlat....
 
                                   men vilken härlig stad.....hit ska vi åka
 
                                   igen....och campingen var också toppen...
 
 
 
 
 
 
                                     Goe köpte sig en blå tröja med flätor.....
 
                                      nedsatt med 50 %....jag köpte mig ett
 
                                      par jeans shorts och en jeans blus även
 
                                       det nedsatt med 50%....en riktigt god..
 
                                       handlingsrunda............tycker jag.......
 
 
                                       Nu ska vi titta på vädret för i morgon ska
 
                                       vi nog flytta på oss.....Ha en bra kväll.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0