Torsdag och glashalt....

 
 
 
                                      Hej Goa Vänner.......
 
    
                         Torsdag redan.. och jag sitter och funderar
 
                         på hur jag ska få till lunch promenaden med
 
                         Ludde idag......det är glashalt på vägen och
 
                         grus traktorn eller bilen som kom inatt var
 
                         nog inte så uppmärksammade på var de
 
                         grusade...för det mesta av gruset ligger i
 
                         grannens häck.......det blir nog en kisse-
 
                         runda för Ludde på tomten i dag för jag
 
                         är rädd om mina armar och ben.............
 
                         Ska även fylla på hos småfåglarna så
 
                         att de har lite att äta........
 
                     
                        Gå försiktigt i dag..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0