torsdag..

 
 
                                       Torsdag......igen.....
 
              
                        I dag känner jag att det är en liten förkylning
 
                        på "g".....nyser snorar och vaknade med huvud-
 
                        värk ....fick ta ett "pulver" som Lasse säger.......
 
                        och det är inte så ofta jag tar det......men mitt
 
                        blodsocker ligger bra.. 5.0 var det i morse...och
 
                        i dag ska jag till VC för att kolla mina värden
 
                        efter det att jag fick ny medicin...........
 
 
 
 
 
                                Nu har jag börjat monterat ihop min
 
                                mormorsfilt.........
 
 
 
 
 
                                  Tänkte att jag ska virka på varje ruta
 
                                  efterhand som jag virkar dom så att
 
                                  det inte blir så många rutor att virka
 
                                  ihop sedan.....åker man 30-40 mil
 
                                  med husbilen på en dag så blir det
 
                                  många rutor virkade...........
 
 
                                  Nu blir det lite frukost och en kopp
 
                                  kaffe..............
 
                                  Ha en bra dag.................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0