Torsdag..............

 
 
 
                                 God Middag på er alla därute i kylan.....
 
                                
                                 Jodå jag tog sovmorgon i dag men vid
 
                                 08-tiden började telefonen pipa och det
 
                                 kom en massa meddelande och Wordfeudare
 
                                 som ville spela så då gick jag upp......
 
 
 
 
 
                                      Jag har börjat med middagen
 
                                       för i eftermiddag har jag tid
 
                                       hos Ida för klippning.................
 
 
 
 
 
                              Bacon.....lök och purjolök stekte jag.....
 
 
 
 
 
                            Blandade makaroner baconblandningen
 
                            hällde över äggstanning och riven ost....
 
 
 
 
 
 
                                     Makaronipuddingen a'la Mannerström
 
                                     är klar.....och jag har provsmakat och
 
                                     den var god......jag brukar göra med
 
                                     falukorv annars och den är också god......
 
                                     och ett tips till er som inte gillar makaroni-
 
                                     pudding eftersom ni fick lingon till när ni
 
                                     gick i skolan.....byt ut lingonen mot ketchup
 
                                      så ska ni se att den smakar jättebra........
 
 
                                      Nu blir det en Luddepromenad.......
 
 
 
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0