Tisdag.....

 
 
                                           God morgon Tisdag........
 
 
                      Ja då vaknade vi upp till ett vitt snölandskap....
 
                      jag hade inte hunnit gå och lägga mig i går
 
                     kväll så jag såg flingorna dala ner.........
 
 
 
 
 
                                   Det blir ju lite ljusare ....om det bara fick ligga
 
                                   kvar...men snart blir det väl slask väder igen.....
 
 
 
 
 
                                   Igår tittade jag på cancer galan....men
 
                                   jag hade sagt att jag inte skulle titta på
 
                                   den ....jag klarar inte av att titta på sådana
 
                                   program...likadant med Sofia's änglar.....
 
                                   jag blir så berörd så tårarna bara rinner
 
                                   och jag snörvlar och snorar...och så kommer
 
                                   huvudvärken som ett brev på posten.......
 
 
                                   Nu blir det in i duchen ....klockan 11 ska
 
                                   jag på ett möte........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0