Tisdag..............

 
 
                          Ja..... då kör vi Tisdag......
 
 
                  Jag har redan varit ute och sladdat på
 
                  oplogade gator.....men det kändes som
 
                  förr i världen när man rattade kommun
 
                  bilarna på nästan oframkomliga vägar
 
                  om nätterna...........på vintrarna..........
 
 
 
 
 
                             Jag gjorde ju Semlekakor i långpanna
 
                             härom dagen....jag skar dom lite mindre
 
                             för vi hade mera kaffebröd och tårta på
 
                             Ella's kalas......så nu tog jag förmiddags-
 
                             kaffe och en semlekaka......gott.............
 
 
 
 
 
                            Jag fick dra iväg till affären för i dag ska
 
                            jag laga kassler gratäng....och hade
 
                            ingen ananas hemma....så nu har jag
 
                           allt hemma och kan sätta igång med
 
                           middagen..............
 
 
                           Ha en bra tisdag alla Goa Vänner....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0