Söndag.....

 
 
                             God Morgon denna kyliga söndag.......
 
 
                         Ja nu blev det ändrade planer om Ella's kalas
 
                         i dag.....så nu är det framflyttat till nästa söndag....
 
                         men vi ska åka till Marieberg och handla så då
 
                         tar vi en sväng förbi dom......jag kan ju få några
 
                        paket i dag och några paket nästa söndag säger
 
                        Ella.....vilken himla tur att man har flera än ett
 
                        paket..................härliga ungar......
 
 
 
 
 
                      Så då blev det lite plättar och pannkakor gjorda
 
                      också......jag undrar om jag kan slå in dom
 
                      i ett paket också.....men då blir hon nog
 
                      lite besviken.........
 
 
 
 
 
                         Jag frågade Theo igår vad han hade ätit
 
                         till kvällsmat......morot och chips sa han....
 
                         det var väl det han tyckte var godast för
 
                         Magnus sa att han ätit annat också.......
 
 
                         Nu kära Vänner ska jag äta lite frukost......
 
                         Ha en bra söndag.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0