Söndag......

 
 
                                                 Söndag......
 
 
 
 
 
 
                                Vaknade tidigt och var hungrig....det
 
                                 har aldrig hänt förrut....jag brukar ju
 
                                 inte äta när jag gått upp utan väntar
 
                                 ett par timmar.....men åh så god denna
 
                                 frukost var i dag.....kände för att ta fram
 
                                 smörgåsgrillen och göra en macka med
 
                                 mycket ost ...tomater  och basilika......
 
 
 
 
 
                        Så har jag bakat en Semlekaka....delade
 
                         i över och underdel....gjorde egen mandel-
 
                        massa som jag smorde på underdelen.....
 
                        vispade grädden hårt och klickade ut
 
                        över.....här tog grädden slut så Goe fick
 
                        dra och handla....och när all grädden var
 
                        på ........ la jag på överdelen och skar
 
                        i rutor.....sedan pudrade jag över med
 
                        florsocker......ja någon bild på en färdiga
 
                        kakan får ni inte för jag glömde bort att
 
                        ta ett.....nu står den i garaget och gosar
 
                        till sig.....
 
                        Nu ska jag ta hand om disken....
 
                        Ha en bra söndag......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0