Så himla gott det blev......

 
 
 
                                Här går det undan.....kycklingen är
 
                                klar och uppskuren och den blev
 
                                himla god måste jag säga..............
 
 
 
 
 
                             Jag hade inte tänkt göra någon sås
 
                             men jag kunde inte slänga bort buljongen
 
                             så det blev en god gräddsås.........
 
 
 
 
 
                               Stekte morötter på medhög värme
 
                                hällde över en halv deciliter vit-
 
                                vinäger som fick koka in....och
 
                                sedan på med färsk dill...salt och
 
                                peppar.......jättegoda blev de......
 
                                Nu ska jag klura ut vad vi ska äta
 
                                till kycklingen...........någon sorts
 
                                potatis lär det bli men vilken sort......
 
                                ja det får ni se senare........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0