Rolig eftermiddag....och god mat.......

 
 
 
 
                                                   Oj vilken dag det blev.........
 
 
                                   Jag hade en väldigt rolig timma på ett under-
 
                                    sökningsrum på USÖ.....tre medelålders tjejer
 
                                    och så jag.........en kvinnlig läkare och två sjuk-
 
                                    sköterskor.....och det var högt i tak med mycket
 
                                    skratt och tokigheter.....en av syrrorna var så
 
                                    rolig......men undersökningen gick bra och jag
 
                                    fick så mycket beröm för att jag var så tålig och
 
                                    att tarmen var den renaste de sett på länge......
 
                                    och ingen bedövning eller lugnande behövde
 
                                    jag.......hon grimaserade inte ens sa SSK till
 
                                    läkaren......och jag tyckte det gick jättebra.....
 
                                    jag berättade att jag och Goe skulle gå och
 
                                    äta Kinamat efter undersökningen och då blev
 
                                    det prat om vilken restaurang som var bäst.....
 
                                    Läkaren som hette Gunilla tyckte Kinamuren
 
                                    var bra för hon tyckte om alla sötsakerna som
 
                                    man fick till efterrätt.....och när jag var klar och
 
                                    skulle säga hejdå sa Gunilla .....vänta snälla du
 
                                    jag måste fylla i ett papper åt dig innan du
 
                                    drar ...men jag förstår att du är hungrig och
 
                                    vill iväg.......haha........om fem år är det dags
 
                                     igen för en ny undersökning......
 
 
 
 
 
                            Räkmix x3.....blev det både för Goe och mig....
 
                            så gott..........vi var på restaurang Shanghai.....
 
 
                            Så har jag talat med lilla sjuka Theo i kväll och
 
                            han mådde bra sa han fast han var trött lilla
 
                            gubben......han skulle äta samma som jag
 
                            gjorde i går ...kokt Torsk.........håller tummarna
 
                            nu att de andra klarar sig.......
 
 
                            Ha en bra kväll alla fina....i morgon blir det
 
                            en hemmadag med bakning.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0