Överraskningen......

 
 
                           Jo Jag överraskade Goe med att följa med
 
                           honom till träningslokalen för att kolla om det
 
                           fanns några maskiner som passade mig......
 
 
 
 
 
                                      Jag var omklädd när vi kom dit...
 
 
 
 
 
                                   Många maskiner fanns det men jag
 
                                   ville ha en som hjälper mina stela och
 
                                   onda muskler i ryggen....som roterar
 
                                   kroppen.....men det fanns ingen sådan.....
 
                                   det var mycket vikter och det behöver
 
                                   inte jag.....0ch de andra maskinerna var
 
                                   som de jag har här hemma.....men nu har
 
                                   jag varit där en gång.....jag kan ju följa med
 
                                   Goe och sitta på cykeln och trampa när han
 
                                   tränar.............nu blir det att titta på lite skidor...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0