Onsdag......

 
 
 
                                                   Hej Goa Vänner....
 
 
                                  Nu är Ludde promenaden avklarad...
 
                                  med Charlotte Perrelli's ljudbok i öronen....
 
                                  måste säga att det är skönt när man väl
 
                                  kommer in igen.................
 
 
 
 
 
                           Jag har börjat tänka på kommande husbils-
 
                           färder i sommar.....och därför plockat fram
 
                          mina mormorsrutor som jag brukar sitta och
 
                           virka när Goe rattar husbilen......det blir kanske
 
                           en filt av dem någon gång i framtiden...men jag
 
                           får nog börja virka ihop dom jag har.. annars blir
 
                           det nog ingen filt av dom..........
 
 
 
 
 
 
                                 Jag gjorde en baby filt av de här innan
 
                                  Theo föddes och fick några över ........
 
                                   de tänkte jag ha i mitten och bygga på
 
                                   med de andra efterhand.......
 
                                   Nu ska jag ta hand om tvättstugan....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0