Onsdag.............

 
 
                          God morgon Onsdag......
 
 
        Kallt är det idag ....men det ska nog komma
 
        lite snö framåt dagen igen.........
 
 
        I dag blir det varken bakning eller matlagning
 
        nej i dag blir det tvättstugan och så ska jag
 
        ta hand om en skitig spis fläkt och ugn..lagar
 
        man mycket mat och bakar så behöver man
 
        ta en riktig storrengöring ibland och det ska
 
        göras i dag.......
 
 
 
 
 
                 
                        Ny ljudbok som jag ska börja lyssna
 
                        på när jag tar Ludde promenaden i
 
                        dag.......Charlotte Perrelli.....Flickan
 
                        från Småland.....en väldigt bra titel
 
                        tycker jag......
 
                        Tvättmaskinen rullar på och nu ska jag
 
                        brygga mig lite gott kaffe...........
 
                        Ha en bra dag............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0