Måndag...

 
 
                                God Morgon Måndag......
 
 
                    Åh vad skönt ...en helt vanlig måndag är
 
                    det i dag.....Goe har åkt till jobbet så nu
 
                    är det dags att ta tag i de vanliga rutinerna....
 
                    
                   I natt klockan 01.08 började en telefon att
 
                   tjuta inne i lekrummet....och när jag hade
 
                   hittat en och fått tyst på den gick jag och
 
                   la mig igen.....01.18 var det dags igen....
 
                   samma procedur igen.....01.28 började
 
                   telefon att ringa och durra igen....men
 
                   då fick jag väcka Goe så han fick stänga
 
                   av den....Theo och Ella har fått varsin
 
                   gammal telefon att leka med....Theo
 
                   bryr sig inte om att hans telefon inte
 
                   är laddad ...han ringer och talar ändå...
 
                  men Ella ville ju ha sin laddad och det
 
                  gjorde Goe åt henne... och inatt började
 
                  den leva sitt egna liv....
 
 
 
 
 
             På Ludde promenaden
 
            ska jag lyssna på denna
 
            boken som jag har laddat
 
            ner i min telefon igår kväll....
 
 
 
 
 
                       Dags att koka frukostäggen och en god
 
                       kopp kaffe.....
 
                       Ha det gott............
 
 
 
 
 
 
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0