Måndag....

 
 
 
                                         Hej på er goa Vänner......
 
                      Vilket väglag vi har fy sjutton vad knövligt det
 
                      är på gatorna......jag går rätt bra med mina
 
                      broddar men Ludde stackaren far som Bambi
 
                      på hal is......
 
 
                     Jag hade tid på förmiddagen hos sjukgymnasten
 
                     uppe på vårdcentralen....hon skulle kolla in min
 
                     hälsena....och jag har så gott som fått gång-
 
                     förbud....hon tyckte att foten skulle vila så mycket
 
                     som möjligt.....nu ska jag gå med höga inlägg i
 
                     fyra veckor och se hur hälen mår .....hon tyckte
 
                     att hälen skulle gipsas så den får riktig vila.....
 
 
                      Dagens brunch blev plättar med mosade jord-
 
                      gubbar.....så gott.....Nu faller det stora snö
 
                      flingor.....hoppas att det blir lite strävare att
 
                      gå............
 
                      Ha en fortsatt bra måndag...........
 
 
 
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0