Måndag.....

 
 
                                     Det är måndag och ny vecka.....
 
                                     men det är inte GodMorgon för
 
                                     det var det för länge sedan......
 
 
                                     Jag har varit med svärmor till vård-
 
                                     centralen och det tog sin lilla tid i dag...
 
                                     så nu ska jag ta mig en kopp kaffe i
 
                                     lugn och ro....Ludde har fått sig en liten
 
                                     promenad...han till skillnad från mig....
 
                                     älskar detta väder och skulle kunna
 
                                     vara ute hur länge som helst..............
 
 
                                     Nu kaffe......
 
 
 
 
 
 
 
 
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0