Lördag.....

 
 
                                   God Morgon Lördag.... Goa Vänner.....
 
                         I går hann jag inte blogga ....Goe jobbade halvdag
 
                         och kom hem redan kl. 12.....och på eftermiddagen
 
                         hämtade vi svärmor som vill handla....på kvällen kom
 
                        Daniel för han och Goe skulle se på hockey............
 
 
 
 
 
                                 Min frukost i dag.....det var egentligen
 
                                 meningen att jag skulle ha ätit det i går
 
                                 kväll.....men då var jag så mätt att jag inte
 
                                 orkade.....och för första gången gick jag och
 
                                 la mig utan insulinsprutor.....så nu har nya
 
                                 medicinen gjort verkan.....jag fick ta en
 
                                 apelsin innan jag la mig för då hade jag ett
 
                                 blodsocker på 5,4....och jag var rädd att jag
 
                                 skulle sjunka i natt.....i morse när jag tog ett
 
                                 prov så var det 6,0.........
 
 
 
 
 
                              Goe's frukosttallrik.....äggröra..."Tyskekorv"
 
                               och ägghalvor........
 
 
 
 
 
                          Den här bilden kom upp på
 
                          fejjan i dag......för två år sedan
 
                         var  mina hjärtan så här små
 
                         ......oj vad tidden går fort.....
 
                       Nu blir det till att baka lite.......
 
 
 
          
 
                         
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0