Lördag Kväll.....

 
 
 
                                    Hej på Goa Vänner denna
 
                                    lördag kväll......
 
 
                       Jag tog sovmorgon i morse....Goe vaknar
 
                       som vanligt vid 6 tiden och efter Luddes
 
                       morgonpromenad satte han igång med
 
                       "kontors" rummet där han håller på att
 
                       klistra upp fiskbens mönstrad väv som
 
                      vi sedan ska måla på.....
 
 
                      Vid middagstiden drog vi in till Marieberg
 
                      vi har ju en liten Ella som fyller 6 år på
 
                      söndag....så vi har handlat födelsedags
 
                      presenter till henne......och lite annat
 
                      smått och gott......sedan drog vi till
 
                      Hallsberg för att handla lite på Lidl....
 
 
 
 
 
 
                                    Då blev jag bjuden på "middag"
 
                                    på Enelly's......så nu är jag propp-
 
                                    mätt.....så det blir inget mera i kväll
 
                                    att äta....Jag får "moffa" ner mig i
 
                                    soffan och titta på Stjärnorna på
 
                                    slottet.......
 
                                     Ha en bra kväll.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0