Kväll....

 
                                   GodKväll Goa Vänner......
 
 
                   Nu blir det två Farmors dagar....de kommer
 
                   tidigt i morgon bitti.....och därför har jag stått
 
                   vid spisen i eftermiddag och kväll..........
 
 
 
 
 
                            Det blev en köttfärslimpa utan bacon
 
                            för det gillar inte Ella...god sås till.....
 
 
 
 
 
                             Ca 3liter köttfärssås.........
 
 
 
 
 
                                Lite fiskpinnar me mos tänkte jag.......
 
 
 
 
 
                                   Så blev det ett gäng tekakor i dag
 
                                    också.............
 
 
                                   Nu kära vänner ska jag ta hand om disken
 
                                   innan jag går till sängs för att vara alert i
 
                                    morgon bitti.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0