kväll....

 
 
 
                                           God Kväll Goa Vänner.......
 
                               Den här lilla rackarn hade jag besök av i dag...
 
                               inte för jag vet vad "hen" heter....men jag ska ju
 
                               inte prata med den så vi behöver ju inte presentera
 
                               oss...........Inte behövde jag gå någon promenad i
 
                               halkan heller då en son kom och gick ut med Ludde
 
                               två gånger.....skönt.......
 
 
 
 
 
                                                  Söt var hen i alla fall........
 
                                    Nu är det Wahlgrens värld...och det måste
 
                                    jag titta på.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0