Kväll.....

 
 
 
                                     Hej på Er denna Lördagkväll.....
 
 
                        I dag har jag bakat ännu en kaksort.....men de står
 
                       ute i kuvösen på kylning.....annars har det varit
 
                       matlagning för hela slanten.........
 
 
 
 
 
                                  I dag har jag varit sugen på stark
 
                                  mat.....därför gjorde jag en köttfärs-
 
                                  röra .....och till den blev det sallad....
 
                                  tomat och gurka......Erik kom hem
 
                                  så han lade röran i ett mjukt tacco
 
                                  bröd med lite extra i...........
 
 
 
 
 
                             Till kvällen blev det Thaisoppa med röd
 
                             curry och kokosmjölk....jag slängde i lite
 
                             sambal oelek....så den bet i lite.. men så
 
                             god...................
 
 
 
 
 
 
                                       Lite basikika på toppen........
 
 
 
 
                              Så här kan det se ut när man har magsjuka....
 
                              Jag har talat med både Ella och Theo på för-
 
                              middagen och de mådde rätt bra.....nu ska jag
 
                              paketera in de nybakade kakorna innan jag slår
 
                              mig ner framför tv:n.......Ha det gott..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0