Kväll.............

 
 
 
                     God Kväll Goa Vänner........
 
 
 
 
 
 
                                  Ja där rök både vikten och blodsockret.....
 
                                  Daniel kom hem med en stor familjepizza......
 
                                  så där rök allt som jag varit så glad över.......
 
                                  men jag åt bara en bit....1/8 del tror jag att
 
                                   det blev......så händer det inte för ofta så
 
                                   är det väl helt ok.......nu är jag mätt så nu
 
                                   får det bli lite tv tittande.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0