Kvall...........

 
                           
 
                                           Ja så var det åter kväll......
 
                                     Jag har ringt och Gratulerat Ella för
 
                                      hon har namnsdag i dag....det är ju
 
                                      Karla dagen och min mamma hette
 
                                      också Karla...... i tilltalsnamn........
 
 
 
 
 
                                Det fick bli lite rotsaker i ugn
 
                                till Kycklingen...............
 
 
 
 
 
                             Jag skulle ha ätit kyckling och några
 
                             salladsblad hade jag bestämt i dag
 
                             men så här såg min tallrik ut....jag
 
                             laddade på ordentligt och blev all-
 
                             deles för mätt.....
 
                             Ja då har jag haft denna bloggen i
 
                             10 år redan ....fy sjutton vad tiden
 
                              går fort.....men så är det ....bara
 
                              att acceptera.............
 
                              Nu ska jag lägga mig i sängen
 
                              och titta på Farmen...............
 
 
 
 
 
 
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0