Kväll............

 
 
                      
                                    Jadå är det kväll igen.....
 
                             I kväll ska jag kolla mitt blodsocker extra
 
                            noga jag vaknade av att mitt blodsocker var
 
                             alldeles för lågt i natt.....det var under 3.......
 
                             och jag blir så skakis att jag knappast
 
                             kan bre mig en knäckemacka......men
 
                             det blev knäckemackor med mycket Kalles
 
                             Kaviar och två apelsiner....sedan kunde jag
 
                             krypa tillbaka ner i sängen.....
 
 
 
 
 
                              Makaronipudding.....mmm....så god.....
 
                              Nu Kära Vänner blir det Whalgrens
 
                              värld................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0