Torsdag......

 
 
                                   Torsdag är det Goa Vänner.....
 
                                    snart slut på ännu en vecka......
 
 
 
 
 
 
                              Vi har köpte en luftfuktare som står i
 
                               sovrummet....och i natt sov jag som 
 
                               en stock från klockan 24.00 till 05.00....
 
                               utan att vakna en enda gång.....och
 
                               då var jag fullsövd....men fick ligga
 
                                kvar en 1/2 timma för Goe sov.......
 
                                jag tror att luftfuktaren har hjälpt till
 
                               att vi sover så gott................
 
                                 
 
 
 
 
 
                                     Brunch blev det idag.....jag stekte  
 
                                     "ragger" i pannkakslaggen.....och
 
                                      de blev tunna och goda......istället
 
                                      för fläsk så rörde jag ihop cream
 
                                      fraiche med lök och åt till............
 
                                      Nu blir det en Ludde promenad........
 
 
 
                                 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0