Tack för idag ...slut för idag............

 
 
 
                                             God Kväll Tisdag......
 
 
                          Fia kom och hämtade mig 09.30....sedan drog vi
 
                          till Marieberg Galleria....och så gjorde vi hela
 
                         Gallerian inklusive åt varsin bakpotatis ...innan
 
                         vi var hemma framåt 13.30.....och då fick Ludde
 
                         sig en promenad.....han ville ligga ute på altan
 
                         i solskenet.....så det gjorde ont i hjärtat att säga
 
                        nu måste du in för jag ska åka in till Ella och Theo.....
 
 
 
 
                                      Glada "plätt" barn.....de hade precis ätit
 
                                       mellanmål på förskolan.....men så fort vi
 
                                       kom hem så skulle de ha plättar och sylt...
 
 
 
 
 
                       Ella hade "plattförbud"....så vi läste bok ....spelade
 
                       spel och pysslade med Frost för jag hade köpt lite
 
                       sådant på bokrean som är nu......och hon var jätte-
 
                       duktig och rörde inte plattan en enda gång.........
 
 
 
 
 
                          Sedan lekte vi lite igen....innan de kom på
 
                          att de ville ha mera plättar.....så när Magnus
 
                          och farfar kom vid 17.30 tiden fanns det inte
 
                          så många plättar kvar......nu har jag svidat
 
                          om till morgonrock ....och tänker ta en tidig
 
                          kväll......men jag hinner nog virka en mormors-
 
                         ruta eller två......Ha det gott.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0