Söndag.....

 
 
 
                                    God eftermiddag Söndag.........
 
 
                        Goe bjöd på räksmörgås i går kväll när vi
 
                        tittade på mello.....
 
 
                       07.15 tog vi morgonpromenaden med Ludde...en
 
                        tur på 45 minuter ca....sedan blev det frukost när
 
                        vi kom hem.....sedan kom Fia och Lasse på 11:a kaffe..
 
 
 
 
 
                        Mina pelargoner som jag sparade i garaget
 
                        i höstas var det nu dags att hälla på lite vatten
 
                       och klippa nya skott......
 
 
 
 
                     
                                Tog in de nya skotten och planterade dom
 
                                 i krukor...........
 
 
 
 
 
                           Nu får de rota sig i stora rummet tills det är dags
 
                           att sätta ut dom i fönsterlådorna.......
 
 
 
 
 
 
                           Erik kom hem en stund på middagen....och jag
 
                           skickade med honom två stora blommor som jag
 
                           tyckte var för stora i fönstret.....sedan blev det en
 
                           promenad till Bergavallen..........
 
 
 
 
 
                         Så mycket sol har vi inte sett i dag....men
 
                         ändå skönt med promenader nu när snön
 
                         är borta........En sväng upp till Daniel hann
 
                         också med .......nu ska jag sätta mig och virka
 
                         en stund.............Ha en bra eftermiddag......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0