Onsdag kväll...............

 
 
                                  God Kväll Goa Vänner denna onsdag-
 
                                   kväll......vilket väder vi har haft i dag....
 
                                   22 grader i kuvösen så där tillbringade
 
                                   jag förmiddagen................
 
 
 
 
 
                              En timmas promenad med Ludde blev det
 
                              på middagen idag.............
 
 
 
 
 
                            Så himla skönt....är man rätt klädd så
 
                             är det skönt........
 
 
 
 
 
                                Jag skickade efter garn till min filt så
 
                                jag har nu när husbilssäsongen snart
 
                                börjar...................
 
 
 
 
 
                                    På köpet fick jag med dessa små gulliga
 
                                    mini nystan.....
 
                                    Nu blir det Sveriges Mästerkock..........
 
                                    Ha en bra kväll............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0