Ny ljudbok........

 
 
           Köpte mig en ny ljud-
 
           bok....Ett mörker mitt
 
           ibland oss....Mari Jung-
 
           Stedt.....jag gillar hennes
 
           böcker....så det blir att
 
           lyssna på när Ludde och
 
           jag går våra promenader
 
           Goe ska också ladda ner
 
           några otäcka Keppler
 
           böcker....jag har lyssnat
 
           på en ....men det var så
 
          mycket blod och otäckheter
 
          så jag vill inte lyssna på flera...
 
          men Goe ska ladda ner flera
 
          så han kan lyssna på när vi
 
          tar våra Ludde promenader....
 
          Snart dags för Farmen och
 
           Bröllop ..begravning och dop....
 
 
 
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0