Lördag...

 
 
 
                                        Hej det är lördag.......
 
 
                     Igår kom Goe hem 11.30.....och nästa fredag
 
                     är han pensionär......han drog i väg och handlade
 
                     med svärmor ....sedan drog vi in till Marieberg.....
 
                     vi besökte en nya affären Eko......herre min Je
 
                    vad folk det var....jag köpte rosor och ett par hand-
 
                     skar till Daniel....och stod rätt länge i kö för att
 
                     betala...........
 
 
 
 
 
                         Till kvällen framför tv:n blev det bakpotatis
 
                          med god fyllning och sedan virkade jag
 
                          tills det blev sängdags..............
 
 
 
 
 
                        En ros är kvar av Alla Hjärtans dags buketten......
 
 
 
 
 
                           I dag har jag gjort ett storkok av rotmos
 
                           och fläsklägg.....så himla gott....men nu
 
                           tänker jag inte stå vid spisen något mera
 
                           idag.....nu blir det soffan framför tv:n med
 
                           virkningen...............
 
                         
                            Ha en bra lördag eftermiddag.....
 
 
 
 
 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0