Kväll.......

 
 
                           Söndagkväll och jag tittar på
 
                           skidskytte.....Goe har gått och
 
                            lagt sig.......han ska åka tidigt 
 
                            till jobbet i morgon.................
 
                             9 arbetsdagar kvar....innan pension....
 
 
 
 
 
                                    Han har invigit sitt nya kontor......
 
 
 
 
 
 
                                     Han gav mig en present i dag........
 
                                      en ny musmatta......rosa..................
 
 
 
 
 
                                  Ludde njuter................
 
 
 
 
 
                               Nu har jag virkat dit alla mormors rutor......
 
                                så nu kan husbilssäsongen börja.......
 
 
                                Jag skulle köpa nytt garn i dag ...men då
 
                                hade de slutat sälja det så Goe var inne
 
                                på nätet och beställde nytt åt mig....måste
 
                                ju ha garn nu när husbils säsongen kör igång.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0