Kväll...

 
 
                        Jadå kör vi måndag i morgon.......
 
                        och jag ska ha mina fina barnbarn.....
 
                        de är förkylda så då ställer jag upp
 
                        så de slipper gå till förskolan där det
 
                        är olika bacillusker som kräksjukan
 
                        som far runt......
 
 
 
 
 
                            Dagens middag blev helstekt kyckling...
 
                            men Erik och Jennifer var lite slitna så
 
                             de stannade hemma och vilade upp sig
 
                             de hade varit i Jönköping och tittat på 
 
                             Brynolf och Ljung tror jag de heter......
 
 
 
 
 
                        Oj vad glad jag blev när vi städade för att
 
                         flytta upp kontoret till övervåningen och
 
                          hittade recept på bakpotatis med olika
 
                         fyllningar.....oj vad jag har sökt efter detta
 
                         receptet....nu blir det bakpotatis med räkor
 
                         och curry till helgen..........
 
 
 
 
 
                        Snart är alla färdig virkade rutor ihop virkade till
 
                        filten.....så nu kan husbils säsongen börja så att
 
                        jag kan virka flera rutor när Goe rattar husbilen......
 
                        Ska nu ta en knäckemacka med kaviar för jag ligger
 
                        lite lågt i blosocker......sedan blir det sängen för
 
                        att vara pigg när Ella och Theo kommer i morgon
 
                        bitti..........
 
                        Ha en bra natt...............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0