Fredag Goa Vänner....

 
 
                                     God Förmiddag......
 
 
 
 
        
                                Då har vi bytt månad i almanackan.....
 
 
 
 
                           Finaste Ella och Theo.....i Februari månad....
 
 
 
 
 
                          Mitt blodsocker innan frukost.......
 
 
 
                           Med så lågt blodsocker så kunde jag
 
                           kosta på mig en ananas skiva och mosade
 
                           jordgubbar med stevia i filmjölken......jag har
 
                           alltid ätit mycket frukt och efter att jag fick
 
                           diabetes så har det inte blivit så mycket
 
                           med den varan.....och det har jag längtat
 
                           efter.......Frukt och Cornflakes med mjölk
 
                           är det jag längtar mest efter att få äta...........
 
 
                           I dag om fyra veckor har Goe pension...
 
                          så nu har han bestämt att han ska jobba
 
                          halva fredagar dessa 3 fredagar han har
 
                          kvar.....så nu är han snart hemma.........
 
 
 
 
 
         
 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0