eftermiddag....

 
 
 
                                    God eftermiddag Vänner......
 
 
                    Då har jag och Ludde pulsat runt till Bergsvallen
 
                    i snön.....friskt var det........
 
 
 
 
 
                                 Kåldolmar potatis och sås ...gott.........
 
 
 
 
 
                        Filten växer lite undan för undan.....nu virkar
 
                        jag 24 rutor åt gången och virkar fast 12 st på
 
                        varje sida......raden med blommorna ska vara i
 
                        mitten på filten hade jag tänkt......nu ska jag titta
 
                       på skidor och kanske virka någon ruta........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0