tredje ljuset tänt......

 
 
 
                        God Morgon denna 3:je
 
                   Advent.......oj vad tiden pinnar på....
 
 
                  Vaknade klockan 05.00 i dag också...
 
                   hade tänkt ta sovmorgon i dag för i
 
                   går kväll var Fia och Lasse här.....men
 
                    det är precis som att jag ska börja hosta
 
                    klockan fem varje morgon ...och då var
 
                    det bara att gå upp och dricka en varm
 
                    kopp te.............
 
 
 
 
 
 
                       Körde igång att baka Pepparkaksmuffins när
 
                       jag hade  hostat upp mig......
 
 
 
 
 
 
                       Smetade på lite florsocker och på det
 
                       mini marshmallows.....
 
 
 
 
 
 
                        15 st skulle det bli.....perfekt tänkte jag ....
 
                         för de glöms bara bort i frysen om det är
 
                         för många.......jag fick 27 st och då var de
 
                         inte alls små.....
 
 
 
                         Nu ska jag snart gå ut i garaget och gå igenom
 
                          frysen jag har där ute............Ha en bra söndag....
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0