torsdag....

 
 
 
                                               Hej Vänner det är torsdag....
 
 
                                  Ikväll börjar Jul med Ernst....jag är lite kluven
 
                                  gillar det så där.....men jag ska ge det en chans
 
                                  och titta på det i kväll................
 
 
 
 
 
 
                                      På morgon promenaden i morse 
 
                                      tittade jag in i skyltfönstret på Kupan
 
                                      och fick se denna kakburk med tomten 
 
                                      på och sa till Goe att den ska jag åka och
 
                                      köpa när de öppnar.....och nu har jag varit
 
                                      där och handlat.....jag hittade även en annan
 
                                       kakburk med snögubbe på ....20 kr / st gav jag....
 
 
 
 
 
 
                           4 tabletter eller små dukar i samma tyg
 
                            som mina gardiner för 20 kr fick de också
 
                            följa med hem...............
 
 
 
 
 
                                        2 virkade röda dukar ...5 kr/ st...
 
 
 
 
 
 
                           4 st fina glas för 5 kr/ st.....jag gillar sådans glas....
 
 
 
 
 
 
                                   Goe blev glad över 2 st konjakskupor
 
                                    tunna och fin form för 5 kr/st..........
 
 
 
 
 
 
                              Daniel fick två snapsglas med tomtar på
 
                               även dessa kostade 5 kr/st....
 
                               Så köpte jag en jacka till Theo....men den 
 
                                ligger just nu i tvättmaskin........
 
 
 
 
 
 
                                       Gårdagens middag....fläskkotlett.....
 
                                        så gott...........i dag blir det rester
 
                                        till middag......................
 
                                        Ha en bra torsdag...................
 
 
 
 
 
 
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0