Tisdag........

 
 
 
                                      Det är tisdag Goa Vänner.....
 
 
                             Det blev ingen jobbardag för Goe i dag.....han
 
                              har blivit förkyld....men förhoppningsvis kan
 
                               han jobba senare i veckan......
 
 
 
 
 
 
                              Jag tänkte åka in till Adolfsberg och lämna
 
                               Theo's skridskor....och eftersom jag hade
 
                                mjölk hemma så stekte jag lite plättar åt
 
                                barnbarnen....................
 
 
 
 
 
 
                               Så gjorde jag en saffranskaka samtidigt 
 
                                för det tyckte barnbarnen också om när
 
                                 jag gjorde en till fars dag.....men nu får
 
                                 det bli lite frukost för klockan är snart 10.00....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0