tisdag.......

 
 
 
                                                God Morgon......
 
 
                             Det är tisdag och Goe's jobbardag....och jag
 
                             väntar på att solen ska titta fram för det har de
 
                              lovat.....snön ligger fortfarande kvar av det  som
 
                              kom igår kväll.......
 
 
 
 
 
 
                             "Nobel" middagen här hemma i dag
 
                               blir korvgryta......inte att förakta....
 
                               annars ska jag ta det lungt för min
 
                               förkylning vill inte ge sig....verkar som
 
                                den "vände" i dörren och kom tillbaka.....
 
 
 
 
 
 
                                     Jag har vattnat mina Amaryllisar i
 
                                     dag.....de som är utslagna vattnar 
 
                                      jag två gånger i veckan och den 
 
                                      som inte är utslagen en gång i
 
                                      veckan.....och de får sitt vatten 
 
                                      ur ett snapsglas.............tycker ju 
 
                                      att det är lite snålt men det är vad
 
                                      expertisen säger för att de ska stå
 
                                       länge................
 
 
                                       Det blev en het god kopp te till
 
                                        frukost i dag.....gott.......Hoppas
 
                                        ni får en bra dag.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0