Tidig Söndag....

 
 
 
                          2:a Advent........
 
 
 
 
 
 
                             Jag har en sådan där natt när jag
 
                             inte kan sova.......de kommer ibland
 
                             men inte så ofta som när jag jobbade
 
                             natt.........
 
 
 
 
 
 
                             Ett glas mjölk och en knäckemacka
 
                              med prickig korv hjälpte inte heller
 
                              men smakade bra.....så här på
 
                              morgonkvisten......jag vaknade 
 
                               02.15 och gick upp klockan 03.00....
 
                               så nu får jag sitta framför datorn ett
 
                               tag.......
 
 
 
 
 
 
                                      Fläskfile skivor och Hasselbacks-
 
                                       potatis blev gårdagens middag.....
 
                                        Erik...Jennifer och Daniel kom
 
                                        på eftermiddagen men det var 
 
                                        bara Daniel som åt ........
 
 
 
 
 
 
                                      Goe fixade räkmackor i fredags-
 
                                       kväll när jag satt framför tv:n och 
 
                                        broderade.................
 
 
 
 
 
 
                                 Satt uppe i "Gästrummet" och lyssnade på
 
                                 Julmusik samtidigt som jag sydde........
 
 
 
 
 
 
                                    Tack Lena för bilden på fem 
 
                                     generationer....och God Jul
 
                                     till dig också...( om vi inte 
 
                                     hinner ses i något "gathörn"
 
                                     innan )..........
 
                                      Minus 2 grader har jag på min
 
                                       termometer.....men det dröjer
 
                                       några timmar innan det blir en
 
                                       morgon promenad med Ludde......
 
                                        Ha en fin 2:a Advent alla......
 
 
 
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0