söndag..............

 
 
 
                            Ja vi skulle ju ha mat denna söndag också.....
 
 
 
 
 
 
                                 Goe gjorde en stor gryta med köttfärs-
 
                                  sås ......vi ska ha barnbarnen nästa 
 
                                  helg och då är det bra att ha köttfärs-
 
                                  sås i frysen.............
 
 
 
 
 
 
                                        Det var så gott med oregano och 
 
                                        mycket curry på.....jag vill inte ha
 
                                        parmesan på min...........
 
 
 
 
 
 
                            Saffransbullar gjorde jag också på 
 
                             eftermiddagen....de blev saftiga och 
 
                              jättegoda med  citron zest i..........
 
 
 
 
 
                                 Lagt in lite sill....en burk till svärmor
 
                                 och en burk till mig......gott.........
 
 
                                 Nu blir det en sväng ner till Daniel 
 
                                  sedan tänker jag ta kväller.........
 
                                  Ha det gott..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0