Så blev struvorna.................

 
 
 
 
                    Här kommer fortsättningen......
 
 
 
 
 
 
                               Det gick riktigt bra att göra struvor....
 
                                Goe höll koll på frityoljan ...den skulle
 
                                 vara ca 180 grader.....jag gjorde bara
 
                                 på en halv sats......men det ska bli flera....
 
 
 
 
 
 
                               Julköttbullar är rullade och klara.....jag 
 
                                gör dom i ugnen först.....
 
 
 
 
 
 
                           Sedan steker jag dom ovanpå spisen
 
                           i smör och kryddpeppar.............
 
 
 
 
 
 
                                   Goe ville ha köttfärsbiffar till middag 
 
                                    i dag.....så det blev 4 st på kanten......
 
                                    även de stektes uppepå spisen för 
 
                                    att få stekytor......Nu blir det middag
 
                                    sedan ska jag nog vila en stund innan
 
                                    jag sätter igång med nästa projekt......
 
                                    Ha det bra................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0