Onsdag..

 
 
 
                         Hej .....det är onsdag.....
 
 
               Vaknade med huvudvärk i dag igen...
 
               Goe är fortfarande förkyld och min 
 
                förkylning har satt sig i bihålorna i
 
                vanlig ordning....därav huvudvärken...
 
                men jag följde med Goe och Ludde på
 
                morgonpromenaden vid 06.30....tänkte
 
                att frisk luft skulle få mig att piggna till....
 
                men jäklar vad halt det var på gatorna...
 
                så nu önskar jag att det ska bli ett riktigt
 
                ösregn så skiten försvinner...............
 
 
 
 
 
 
                                     Theo grejar lite där TomteNisse ska
 
                                      bo framtill Jul....både Ella och Theo
 
                                       åt saffranskakan med god aptit och
 
                                       till kvällsmat fick de plättar.....
 
 
 
 
 
 
                          Jag kunde inte låta bli att köpa en bukett
 
                           tulpaner igår.....det går mig emot .....helst
 
                            köper jag tulpaner när jag städar ut Julen
 
                            men nu var de billiga och då kunde jag inte
 
                             låta bli....................
 
 
 
 
 
                               Ludde gillar att ligga i rummet på 
 
                                ryamattan....................
 
 
 
 
 
 
                             Tog upp ett paket fläskkotletter som jag
 
                              hade i frysen så det blir det till middag i dag....
 
 
 
 
 
 
                               Nu är jag lite trött på virkning så jag var 
 
                               och letade på en halv färdig Julduk som
 
                                jag började på för säkert 10 år sedan men
 
                                nu ska den bli färdig tänkte jag.....för nu 
 
                                blev jag sugen på att brodera igen....
 
 
                                 Nu ska jag skala potatis till middagen ...
 
                                 ha en bra dag.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0