onsdag...........

 
 
 
                                                     Hej det onsdag........
 
 
 
                                         Goe har även i dag haft en jobbardag....
 
                                          nu ska han bara jobba nästa tisdag och
 
                                          sedan är han ledig till efter trettonhelgen.....
 
 
                                           Vi har varit på apoteket och banken åt
 
                                            svärmor......sedan åkte vi till affären för
 
                                            att handla lite till kvällsmat......
 
 
 
 
 
 
                                Vi köpte varsin djupfryst pizza.....en
 
                                 Hawaii till mig och en Capricciosa
 
                                 till Goe..................
 
 
 
 
 
 
                         Jag pimpade min med fefferoni och 
 
                          mozzarella ost....Goe ville ha vanlig
 
                          ost på sin.............
 
 
 
 
 
 
                                                   Helt ok faktiskt.........
 
 
 
 
 
 
                              När vi var hos svärmor så lånade jag
 
                              med dessa hem.......i morgon ska jag
 
                              baka med dom...spännande att se hur
 
                               det blir......fortsättning följer...........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0