nobel och kväll............

 
 
 
                             Ja det pinnar på mot sängen.....
 
                              jag har tittat på Nobelfesten,,,,,
 
                              och kan konstatera att man 
 
                               får då inte vara hungrig när
 
                               man är där....så det är nog
 
                                lika bra att man aldrig blir bjuden.....
 
 
 
 
 
 
                              Nej tacka vet jag min korvsoppa som
 
                              jag gjorde i min nya 4 liters järngryta...
 
                              den har jag ätit 2 gånger i dag......den 
 
                              var så god.......Ha en God Natt Alla.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0