Lördag och fritering.....

 
 
 
                                       God Morgon denna tidiga timma......
 
 
                              Vaknade av denna fördärvade hosta ...så det
 
                              var bara att kliva upp....klockan var då 05.30....
 
                               men det är ledig lördag så jag kan gå och vila
 
                               precis när jag vill............................
 
 
 
 
 
 
                              Jag var ju hemma hos svärmor och
 
                               lånade hennes struvjärn....så i dag 
 
                               är det tänkt att jag ska baka struvor.....
 
 
 
 
 
 
                                    Det ska bli spännande ......det är ju
 
                                    bra att jag vaknade tidigt för smeten 
 
                                    ska stå och "dra" några timmar.....så
 
                                    jag hinner med både ring så spelar vi
 
                                    och långfrukost....innan det blir dags
 
                                    att fritera......så fortsättning följer......
 
                                    hoppas att jag inte bränner ner hela
 
                                    köket och huset på denna manöver......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0