kväll....

 
 
     
                                             Trevlig helg på Er........
 
 
                        Hoppas att ni har kommit in i den andra andningen
 
                        nu när det har gått några dagar sedan Julafton........
 
 
                        I dag hade vi bestämt innan Jul att vi skulle väga in
 
                        oss...för att kolla vikterna.......Goe hade gått upp....
 
                        men jag stod på samma vikt som innan Jul......jag
 
                        hade lite bekymmer om jag skulle komma i min bad-
 
                        dräkt .....som jag kommer i efter att jag gått ner ca
 
                         20 kilo....men det var inga problem......skönt.......
 
                         Det blev 300 meter simmning för mig i Kumla i 
 
                          dag...Goe drog till med 500 meter.....det var bra
 
                           efter ett par månaders uppehåll......men i kväll
 
                           har jag lite träningsvärk i armarna.............
 
 
 
 
 
 
 
                                     Lite bilder från veckan.....skinkmacka
 
                                     och risgrynsgröt....................
 
 
 
 
 
 
                                      Lite kvällsvickning..................
 
 
 
 
 
 
                                  Foto och almanacka på dessa goa
 
                                  barnbarn.......en julklapp....................
 
 
 
 
 
 
                              Kyckling med tillbehör blev dagens
 
                               middag efter simmningen................
 
 
 
 
 
 
                          God smörgås i smörgåsgrillen blev
 
                           det till kvällsmat.......så man är mätt
 
                           när man ska kolla på Hjalmar i kväll..........
 
 
 
 
 
 
                                  Möjligtvis ska jag servera denna 
 
                                  på Nyårsafton..........ser så himla
 
                                   god ut och så kan man göra den 
 
                                   dagen innan.....passar mig........
 
 
                                   Nu Kära Vänner får jag önska er
 
                                    en trevlig kväll.................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0