KNÄCK......

 
 
 
                                            Jo det blev köttfärsbiffar.......
 
 
 
  
 
                                                   Gott gott..................
 
                                 Goe tog hand om disken och efter att jag
 
                                  vilat en stund satte jag igång med nästa
 
                                  projekt.........
 
 
 
 
 
 
                                   Knäck........sega goda knäck gjorde 
 
                                    jag .....nu står de i kuvösen för att
 
                                    svalna.....sedan ska de gömmas i
 
                                    någon burk så att Goe inte hittar dom.......
 
 
                                     Nu tänker jag ta lördag kväll och ge 
 
                                      spisen ledigt......Ha det gott.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0