Full rulle hela måndagen....

 
 
 
                          Ja då har måndagen gått.....
 
 
              Vi drog in till stan tidigt i dag....jag skulle
 
              handla garn ....men handarbetsaffären var
 
              stängd på måndagarna....typiskt...så vi åkt
 
               till Magnus ..Anna och Theo...Ella var på
 
               skolan.....
 
 
 
 
 
 
                                Jag köpte en stekgryta på EKO i dag....
 
                                 jag har en oval men ville ha en rund......
 
 
 
 
 
 
                            I kväll gjorde jag linsgryta i den....
 
 
 
 
 
 
                                 Med lite tillbehör  blev den helt ok......
 
 
 
 
 
 
                          I kväll har jag slagit in alla julklappar som
 
                          jag hitills har köpt......det blev en hel del.....
 
                          men vi är ju en rätt "stor" familj......Erik 
 
                          och Jennifer kom hem en stund när vi
 
                           kom hem från stan.....och när de åkt drog
 
                            jag till Ida och klippte mig.......
 
 
 
 
 
 
                               Goe håller på med tågbanan.....han vill 
 
                                att den ska vara klar när Theo och Ella 
 
                                 kommer nästa gång.......
 
 
                                Nu ska jag ta kväller..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0