4:e Advent.......

 
 
 
                         4:e Advent......
 
 
              I dag tog jag lite sovmorgon.....
 
              jag har fått ont i ryggen........
 
 
 
 
 
 
                            Mina Amaryllis står fint ....det är två
 
                             knoppar som inte slagit ut ännu........
 
 
 
 
 
 
                                 Goe fick bestämma middagen i dag.....
 
                                  det blev pizza till honom........
 
 
 
 
 
                            En hawaii rulle till mig....gott ...men jag
 
                             har halva kvar.................
 
 
 
 
 
                     Julklapps blommor står i fönstret tills Julafton......
 
 
 
 
 
 
                                                     Barnrummet.....
 
 
 
 
 
 
                                    I dag har jag lagt in två sorters sill.......
 
                                    och lagt bruna bönor i blöt.....men 
 
                                    i morgon blir det att stå vid spisen 
 
                                    hela dagen.........men alla julklappar
 
                                     är köpta .....fast det blir nog en sväng
 
                                     till ica för att köpa det sista...grädde och
 
                                     frukt och lite annat smått och gott.........
 
 
                                      Nu blir det snart sängen.....Ha det gott....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0